کارگروهان آرا

شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی

کارگروهان آرا

شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی

فیفا به طور رسمی اعلام کرد که استفاده از محصولات بیتس در ورزشگاه‌ها و رویدادهای رسانه‌ای ممنوع است.


 قبل از شروع جام‌جهانی ، کمپانی بیتس اظهار کرده بود که بر خلاف گذشته در این رویدادها فعالیت بازاریابی نخواهد داشت. اما نتوانست برای مدت زیادی خارج از کانون توجه باشد.
با وجود این واقعیت که سونی یکی از اسپانسرهای رسمی جام‌جهانی، به تمام 736 بازیکن شرکت‌کننده در این مسابقات ست هدفونهایی از آخرین تکنولوژی خود را هدیه داده است، بدون هیچ تلاشی از طرف این کمپانی، بازیکنان از تیمهای مختلف در داخل و اطراف سالنهای جام جهانی از هدفونهای بینس استفاده می‌کردند. این هفته، فیفا به طور رسمی اعلام کرد که استفاده از محصولات بیتس در ورزشگاه‌ها و رویدادهای رسانه‌ای ممنوع است.


این اتفاق شبیه به شایعاتی است که در طول بازیهای المپیک سوچی مبنی بر اینکه سامسونگ(اسپانسر رسمی این مسابقات)، شکایتاتی را مطرح کرده بود درمورد اینکه ورزشکاران در ورزشگاه با گوشیهای آیفون اپل خود حاضر می‌شوند. بعد از آن نمایندگان المپیک اقداماتی را انجام دادند تا اطمینان حاصل کنند که آرم اپل در سراسر رویدادها پوشانده شده و دیده نمی‌شود. این در حالی است که سامسونگ انکار کرد که خواستار اجرای این کار شده است.


الن پتری لینس، از مدیران سابق اپل و گوگل می‌گوید: "هنگامی که طرفداران ببینند ورزشکاران با اراده خود هدفونهای بینس را استفاده می‌کنند تاثیر آن بسیار بیشتر خواهد بود از وقتی که آنها کفشهای آدیداس را بپوشند (اسپانسر رسمی مسابقات). چون بیتس در این رویدادها اسپانسر رسمی نیست، پیامش معتبرتر و قابل قبول‌تر است."


منبع :مارکتینگ نیوز