کارگروهان آرا

شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی

کارگروهان آرا

شرکت مشاوره مدیریت و مهندسی

مزایای داشتن سایت

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

تأثیر وب سایت بر تجارت الکترونیکی


استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟
آیا آنها کسب و کار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف کلی هدایت می کنند؟


استراتژی خود را به عنوان چارچوبی فرض کنید که رویکردهای شما را در تحقق اهداف سایت به طور واضح بیان می‌کنند و آنها مشخص‌تر از اهداف هستند، اما جزئیات را شامل نمی‌شوند. شما می‌توانید اثربخشی استراتژی‌هایتان را با ملاحظه محیط تجاری که شما به هر دو صورت بر روی خط و خارج از خط فعالیت می‌کنید افزایش دهید.


آیا کسب و کار اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک شما مناسب است؟
برای آنکه در وسط کار ناامید نشوید و کار را نیمه تمام رها نکنید باید نکاتی را در خصوص کسب و کار اینترنتی بدانید:

کسب و کار اینترنتی چیست و افراد مخاطب چه کسانی هستند؟
تنها بعد از در نظر گرفتن این اصول می‌توانید استراتژی کسب و کار اینترنتی و کارایی آن را برای خود تشخیص دهید.
کسب و کار اینترنتی برای شما زمینه حضور فراهم می‌کند.
در کسب و کار شما ، کسب و کار اینترنتی محتوایی است که در راستای حضور شما در اینترنت می‌باشد. زمانی که اینترنت تازه پا بود ، هر کس برای حس رقابت مجبور بود آنرا تهیه کند و در حقیقت دروازه‌های آنرا بگشاید، درست زمانی که به جامعه عمومی راه پیدا کرد،‌ اما جهان علم و آکادمیک همچنان با آن مخالف بودند. موارد مشابهی مانند اینترنت بسیار وجود داشته است،‌ اما هیچ کدام کارایی آنرا نداشته‌اند.

از آنجایی که ابتدا در عرصه تجارت ، اینترنت تنها یک وسیله بازاریابی بود نه کمتر و نه بیشتر ، بنابراین اینترنت تنها روشی دیگر برای سهیم شدن در اطلاعات است،‌ و وسیله‌ای دیگر است. و در واقع اینترنت شما را قادر می‌سازد تا محصولات را به مصرف‌کننده خود بفروشید و یا منتقل سازید.
وب سایت قابلیت و انعطاف لازم برای همه نیازهای شما را دارد.
دنیای آنلاین راه حل‌های کسب و کار اینترنتی بسیاری دارد که با یک نیاز خاص سازگار است مانند یک مغازه آرایش که دارای محصولاتی برای بدن است. اگر احساس می‌کنید که به اندازه کافی اطلاعات در خصوص بهترین راه حل ندارید، در نتیجه واقعا تنها هستید، می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. با یک فرد باتجربه کار کنید، او به شما کمک می‌کند که نه تنها موضوعات فنی راه حل کسب و کار اینترنتی را دریابید، بلکه به موضوعات تجاری نیز دست یابید. آن افراد خبره می‌توانند مشاوران اینترنتی ، تنظیم‌کنندگان سیستم و افراد دانا در امور بازاریابی اینترنتی باشند.
کسب و کار اینترنتی بخشی از چگونگی عملکرد تجاری شماست.
البته اجرای آن گران است، اما به عنوان یک سرمایه‌گذاری باید به آن نظر افکند. در حقیقت کسب و کار اینترنتی بهترین انتخاب در کسب و کار است. آیا شما قصد دارید که کسب و کار روزانه آنلاین داشته باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید با بخشهای فروش محصولات، بازاریابی ، امور مالی ، خدمات مشتری ، سیستم‌های اطلاعاتی ،‌ عملکرد شبکه ارتباطی ، کارکنان پشتیبانی و متصدیان پذیرش سروکار داشته باشید تا مطمئن شوید که به همه بخشهای یک راه حل تسلط دارید و در خصوص آن به افراد آگاهی می‌دهید.
یک کسب و کار آنلاین هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است. صندوق حساب روز و شب باز است حتی در زمانی‌که تاجر یا صاحب کسب و کار در خواب باشد.
کسب و کار اینترنتی ارائه خدمات به مشتری را تقویت می‌کند. یک وب سایت خوب این امکان را فراهم می‌سازد تا نیازهای مصرف‌کننده پیگیری شود ، بنابراین صاحب کسب و کار می‌تواند بر طبق آن تولیدات خود را عرضه کند.
یک سایت بطور اتوماتیک سفارشات را پیگیری می‌کند ، برای تشخیص آنکه چه اغلامی از نظر فروش بهتر هستند و چه چیز مورد نیاز است و بیشتر سفارش داده می‌شود می‌توان به وب سایت مراجعه کرد.

از طریق کسب و کار اینترنتی می‌توانید همه چیز را در خصوص کسب و کار به محض ورود به بازار و مغازه بیاموزید.
یک سایت این امکان را برای تاجران فراهم می‌سازد تا در مورد شرکت خود به مشتریان توضیح دهند و معیارهای خود را بیان کنند.
بعنوان مثال شرکتی که به فروش ظروف آشپزخانه می‌پردازد می‌تواند در کنار آن دستورات آشپزی رایگان ارائه دهد ، یا شرکتی که در حیطه نرم افزار فعالیت دارد می‌تواند کاربردهای آزمایشی رایگانی عرضه کند. با مطالعه تاریخچه یک شرکت ، مشتری احساس می‌کند که با صاحب آن شرکت در ارتباط است. اختصاصی کردن یک شرکت حس وفاداری را در مصرف‌کننده ایجاد می‌کند.
وب سایت در حقیقت فروش آسان است زیرا از طریق آن تاجران الکترونیکی می‌توانند به راحتی تولیدات خود را به مصرف‌کننده عرضه کنند.
آیا تا به حال با بسیاری از سایت­ های زیبا روبه­ رو نشده­ اید که حتی در فروش یکی از کالاهای کوچک خود ناتوان هستند؟
فکر می­کنید چرا چنین اتفاقی می­افتد؟
چون بیش­تر آن­ها فقط طراحان گرافیکی هستند و از نوشتن تبلیغات چیزی سر در نمی­آورند.
کسانی که فکر می‌کنند بعد از این که سایت را روی اینترنت قرار دادند، میلیون­ها نفر به سمت آن هجوم می­آورند، سخت در اشتباه هستند. آن­ها تجربه­ ی سختی را پشت سر خواهند گذاشت و در نهایت خواهند فهمید که اشتباه بزرگی مرتکب شده اند!
ممکن است شخصی با این توصیفات را بشناسید و یا خودتان دچار چنین سرنوشتی شده باشید، ولی ناامید نباشید هنوز فرصت برای جبران باقیست!
بهتر است ابتدا یاد بگیرید چه­ گونه یک تبلیغ گیرا و جذاب بنویسید و در وقت و هزینه خود صرفه­ جویی کنید. من بسیار توصیه میکنم که ابتدا بر روی نوشتن تبلیغ، تمرین کنید. سپس پیش از این­که پول خود را برای ثبت دامنه و اجاره­ی فضا، برنامه نویسی و طراحی آن خرج کنید، آن را آزمایش کنید و وقت و هزینه ارزشمند خود را بیش­تر از این هدر ندهید!


منبع : نسل وب