نبرد پپسی و کوکاکولا در آستانه جام جهانی
پپسی و کوکا رقبای تجاری بسیار قدیمی هستند، اما در طول سالیان هیچکدام از دو طرف هیچ فرصتی را برای از میدانبهدر کردن دیگری از دست نداده است.
آخرین میدان نبرد این دو برند جامجهانی فوتبال است که کمتر از یک هفته
دیگر در برزیل آغاز می شود. درست است که کوکا کولا اسپانسر رسمی این
مسابقات است اما مسلما پپسی اجازه نخواهد داد که نبودن نامش بروی لباس
بازیکنان از حضور و تاثیرش در این مسابقات چیزی کم کند.
پپسی
دستگاههایی را در انگلستان راهاندازی کرده است که اگر افراد بتوانند چند
تکنیک و فن فوتبالی را در مقابل آن انجام دهند، نوشیدنی رایگان به آنها
میدهد.
به گفته مارکتینگ ویک "بازیکن در حالی که مجموعهای از
مهارتهای چالشی را پیش میبرند باید یک توپ مجازی را برای 30 ثانیه در
هوا نگه دارند، بازیکنان میتوانند با گذر از هر مرحله زمان اضافی بدست
آورند".
منبع: مارکتینگ نیوز